Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-11, 21:45   #12
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo / Ketolyse. Hva er forskjellen? Jeg er helt ny på dette området. Anyone?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Jeg har levd så lenge lavkarbo at jeg spiser litt blanda jeg. Etter humøret. En dag lavt på karbene, en annen dag høyt. Kanskje lite fett en dag, kanskje en gulrot til middag. Alt etter hva jeg finner for godt. Jeg er preggers og kan gjøre hva jeg vil Men om noen uker når bebbisen kommer så blir det nok strukturert Fedon Lindberg.

10 kg, ja. En gang her i fjor. Samlet masse vann vettu. Normalt sett pleier jeg å gå opp 4-5 kg i forbindelse med mensen. Det forsvinner sammen med blodet. Det stresser meg ikke lengre.

Så bra det ikke stresser deg da... Så lenge det vekta går ned igjen etter mensen, er det jo null stress.

Du som har vært medlem siden 2009... Jeg lurer på noe. Må man gå inn på sin side og finne tråder startet av deg selv for så å gå inn på de, for å se om noen har svart? (skjønte du den?) -er det ikke noen varslingsform for å se når noen har svart? Alla sånn på fb eller mail, at det står noen plass at noen har svart på en tråd?