Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-11, 22:19   #17
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Sjokoladebehov, magnesiumbehov?

Jaja... man kan skrive om cravings og delta i diskusjoner om "sjokolade og magnesium" og ENNÅ ikke sette det i sammenheng med eget økte sjokoladebehov... og hodepine og forfallende emalje - og det selv om man registrerer moderate tå-kramper. (Tåkramper har alltid vært et tegn på mineralubalanse hos meg. "Fikses" vanligvis med enten kalsium eller magnesium for en periode.)

Nå skal jeg "kjøre magnesium" en periode og se om ikke hodepinen kanskje drar dit pepperen gror og at misfargingen på tennene kanskje reduseres. (Visste dere at magnesium er en vesentlig byggestein til tannemalje? Det visste ikke jeg. Ikke at magneium faktisk også kan virke positivt mot en del migrenetyper... !!!)