Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-11, 16:20   #10
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Er det for mye nå?

Helt ærlig? Jeg kaster ikke bort et minutt av tida mi på å lese "aviser" som VG og Dagbladet, det hender jeg ser en og annen overskrift i forbifarten, og så klart så blir det referert til i f.eks programmer som Nytt på Nytt. Samtidig er jeg provosert over at man kan smøre lettbeinte artikler om kosthold på forsiden av Norges største aviser dag ut og dag inn inntil det latterlige, når det faktisk skjer ting dere ute i verden som er nyheter.
Jeg har ikke merket noen reaksjoner fra folk, men så har jeg levd på dette kostholdet nå i årevis, og de jeg kjenner vet at jeg vet hva jeg driver med, og jeg har heller ingen så trangsynte folk i min omgangskrets at de tar tabloidene særlig på alvor. Jeg går egentlig bare i vente på at nevnte aviser kommer i a4-format på glossa papir med ukentelige utgivelser, sånn at man slipper at de tar opp plassen for de seriøse aktørene.

Men, som noen sier over her -all reklame er god reklame. Jeg mener, hvorfor stemmer så mange folk på et parti som FrP? (og dette sier jeg som et eksempel, ikke for å starten noen politisk meningsutveksling, altså).

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat