Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-11, 21:10   #27
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo / Ketolyse. Hva er forskjellen? Jeg er helt ny på dette området. Anyone?

Opprinnelig lagt inn av eggis, her.

Kan dele litt min erfaring.

Ønsker du å gå ned i vekt f.eks fra BMI 28-32 til 21-23 , så anbefaler jeg å gå på ketolyse i 6 mnd, da må du bare være knalltøff mot deg sjøl (du kommer ikke til å angre), så kan du gå over til lavkarbo etter det.
Ønsker du bare å leve sunnere, så funker lavkarbo, men vektreduksjonen tar mye lenger tid/eller vekta går nødvendigvis ikke så mye ned, men du har en sunnere livstil.
Jeg har litt tro på ketolyse i 6 mnd, kroppen lærer seg ditt nye matinntak, og dermed vil det bli mye lettere etter dei 6 mnd å ikke være bekymra for vekta, for kroppen tåler ei helg med utskeielsere mye lettere.
Men som sagt dette er kun min erfaring

Tusen takk eggis! Jeg har bmi på 35 desverre, så jeg tror at dette er kuren for meg. Har prøvd noe alle ketosekur nå i 1 uke akkurat i dag, og har gått ned 3,8 kg. Håper det fortsetter slik