Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-11, 13:15   #5
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Mengde mat...

Er det lurt å anta at folk med vilje ikke spiser seg mette bare fordi matmengden ser liten ut, da? Jeg synes ikke det er helt rettferdig å trekke raske konklusjoner om noens daglige kosthold bare ved å se på mengder og sammenligne med en eller annen standard for "normal".

Jeg er selv en av dem som spiser forholdsvis lite, men jeg kan love at jeg er mett hele dagen, og spiser om jeg skulle være sulten. Finner det ganske begredelig å bli sett på som en slags hemmelig lavkalorislanker når jeg slett ikke har en slik filosofi til grunn. Vi er forskjellige - og trenger forskjellige mengder mat. Hvis jeg hadde greid å få det i meg, hadde jeg også spist omelett av 3-4 egg og fløte til frokost - men jeg hadde vært skikkelig ubehagelig stappmett etter halvparten...

Det ble vel en liten digresjon i forhold til spørsmålet som stilles - men essensen er at JA, jeg spiser all maten jeg har lyst på, JA, jeg er mett hele tida, og JA, jeg har gått ned mange kilo.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat