Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-11, 14:13   #23
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Diverse spørsmål fra en nybegynner!

Opprinnelig lagt inn av kirsten m-t, her.

Jeg synes dette er vanskelig jeg... Har spist lavkarbo mat i 4 uker nå. De to første ukene spiste jeg ferdige porsjonspakker jeg hadde kjøpt fra spisdegslank.no. Gikk ned 3,5kg første uka og var i himmelen. De resterende 3 ukene har jeg gått opp og ned 0,5kg. Jeg er nok en type person som liker å kose meg med mat, og har derfor lett etter de alternativene snop jeg trodde var lov. Doc uten sukker, store IFA, YUP, light brus og bacon snacks. Og sukkerfri sjokolade 72% kakao... Må jeg kutte ut disse tingene også? Er veldig fornøyd med å slippe å gå rundt sulten! Og et spørmål til... Hvor mye fett må jeg spise for å få "nok fett"?

Kirsten

Du bør nok aller helst kutte ut/kraftig ned på Doc, IFA, Yup og sukkerfri sjokolade Spis mat isteden.
Naturlig feite proteinkilder evt fet saus eller tilbehør til magre proteinkilder. Da får du i deg nok fett, sånn i første omgang.