Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-11, 14:16   #24
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Diverse spørsmål fra en nybegynner!

Opprinnelig lagt inn av Tonjenic, her.

jeg også synes dette er vanskelig nå. Hvertfall når jeg må kutte ut godteriene...Huff...Da kommer jeg til å slite sånn med motivasjonen...Også jeg som blir så kvalm av for mye fett. Ikke liker jeg mye grønnsaker heller...:/

Jeg vet forresten ikke helt hvilken diett jeg går på. Tenkte lavkarbo generelt, men driver vel mer mot ketolyse, da jeg er i ketose og ønsker å spise lite karber. Vet jeg må øke fettet da.

Vil vel gå på det som minsker vekta mest, og det er nok ketolyse, men da må jeg skjerpe meg!

Sliter med å finne god mat å spise. Har ikke ork og tid til å stå så lenge på kjøkkenet. Det er tusenvis av gode oppskrifter her inne, men mye med grønnsaker jeg ikke liker, og mye avansert. Er av den enkle typen jeg. Hvertfall denne perioden jeg er nå...

Kanskje senere vil jeg konsentrere meg om mer avanserte oppskrifter. er fryktelig glad i å lage mat egentlig, men nå er jeg litt demotivert faktisk....

Det er fullt forståelig altså. Men som du sier, du spiste MYE godterier før og da er kanskje dette noe du virkelig må arbeide med, om du skal lykkes med vektnedgang.. Uansett hvordan du gjør det. Spiser du nok mat på lavkarbo så forsvinner gjerne trangen til disse søte smakene.