Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-11, 00:37   #1
Imp
Seniormedlem

Imp sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 47
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Begynner å føle vemmelse ved inntak av karbohøy mat ...

Denne helgen har vært vanskelig, med besøk hos min mor som egentlig ikke aner noe om lavkarbo, som sikkert leser de negative avisoverskriftende med anerkjennelse, og som ikke er så interessert i å sette seg inn i dette..og hun er så karbohappy at. Så har ikke kunnet unngå å spise en del karbomat i helgen. Men fy søren. Jeg føler ikke noe annet enn vemmelse når jeg putter det i kroppen. Går og ser på meg selv i speilet og syns jeg like godt kunne sprøytet det rett inn i huden. Går sinnsykt fort opp i vekt av raske karber!

Snakket med mannen, det er SISTE gang. Kommer ikke til å spise høykarbo igjen ever. Syns det er skummelt å ha en sånn aversjon for å putte feil mat i munnen, så da får jeg heller holde meg unna det. Og ha med et minikjøleskap med mat..
Føler at det også er veldig feil at ungene skal bli fôret på denne maten når vi er der. Selv om det ikke er ofte, så er det liksom..havregrøt (lettkokt) til frokost, med sukker så klart. Og yoghurt, brødskiver med prim og syltetøy...hadde jeg sagt ja til saft så hadde de fått det og. Men føler det er vanskelig å si nei til dette andre også.

Suukk. Flere som er i samme gate?

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!

Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat