Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-11, 14:14   #438
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

hei hei jenter, hvordan har deres helg vært?

Jeg har vært litt gal og spise en skikkelig fet hamburgertallerken, med bacon, ost og pomfritter. Herregud det var godt, men jeg merker at jeg ikke har kjempe behov for å spise det igjen på en stund Merker at jeg er litt mer oppblåst i dag enn jeg har vært før helgen, men det går over igjen!

Jeg tror det er viktig å kunne "skeie ut" på denne måten uten å få panikk, jeg vet med meg selv at jeg ikke kan leve for resten av livet og ALDRI mer spise f.eks en hamburger og pomfritt. Men jeg kan være helt sikker på at jeg aldri vil spise det like ofte som jeg kanskje har gjort, men at det kanskje skjer en gang hver 4. eller 5.mnd. som det faktisk er tilfellet nå.

Ellers står vekta stille, men jeg føler meg så bra i kroppen så jeg bryr meg ikke noe om det! Veier meg ikke så ofte lenger, og har fått et mye mer avslappet forhold til maten jeg spiser, vekta som vises og målene mine. Jeg vet at jeg går ned, men kroppen min er nok litt i hvilemodus fordi jeg har jo tross alt gått ned 7kg!(må bare minne meg selv på det).

Dette var min lille motivasjons kommentar, både til meg selv og dere

  Svar med sitat