Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-11, 15:21   #7
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og amming

Opprinnelig lagt inn av Anki79, her.

Tusen takk for svar alle sammen! Er sikker på at jeg har lite melk, for han spiser veldig ofte og jeg ser når han ikke svelger. Han er også urolig og lite tilfreds. I går spiste jeg to middager (til middagstid og på kvelden) og hadde på masse olje, så håper det hjelper snart. Håper jeg klarer å holde det mest mulig lavkarbo, for da er jeg som sagt mer stabil i humøret.

Cocosa har jeg prøvd, men han reagerer på det også. Er jo kokosnøtt.

Er det noen som har flere tips, så tar jeg imot

Et barn på 3 måneder tømmer brystet veldig raskt, så dette trenger ikke være indikator på at han får for lite.
Du ser dette på bleiene, det som kommer ut av væske har kommet inn, på veksten hans og på energien hans. Noen dager er det jo økedager, og da er det jo veldig hyppig, noe som er helt normalt.
En annen ting kan være at han vil ha bryst så ofte pga mageknipen. Også forsterker dette mageknipen.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat