Sv: Manglende vektnedgang
Vel, jeg ligger vel tilnærmet Atkins sin introduksjonsfase. Men jeg spiser jo nøtter og drikker kaffe. Jeg tenker ikke på dette med ketose, men prøver å holde meg under 30 gram kh om dagen. Og så har jeg drukket 1 flaske vin en helg, noe som er vanskelig å holde seg borte fra da jeg er ung student, og vi vet vel alle at alkohol har en vesentlig plass i den fasen av livet. (for mange av oss i hvertfall).
Jeg prøver å tenke som du sier, at jeg bør spise som jeg gjør. for jeg føler jeg er veldig flink, har ikke spist noe "ulovelig" til nå, og jeg trives godt med kosten. Sliter litt med konsentrasjonsproblemer og føler at de blir mye bedre med et jevnt blodsukker. Jeg vurdere sterkt å ta denne livsstilen videre med meg i livet, selv om det akkurat nå er for å komme ned i matchvekt igjen.
etter at jeg sluttet med lavkarbo i sommer gikk jeg over på høy-karbo kosthold igjen. Og flyttet også i høst til en verdensdel hvor bruken av raffinert sukker er høyere (i form av lyst brød osv.) Så omstillingen for kroppen ble nok mye større denne gangen.