Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-11, 01:34   #15
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Burde nybegynnertråden være "mandatory" før man får tilgang til forumet?

Jeg svarer ofte på spørsmål der jeg kan svare, men det virker for meg som det kommer flere og flere som ikke aner hva lavkarbo er for noe (kanskje de har fått med seg det vrangbildet media gir?), som har kasta seg ut i en "kur" som de har egenkomponert selv uten og ha peiling på hva de gjør.
Jeg snuste ivrig på det og bli vegeterianer for noen år siden, og der er det allment kjent at man MÅ ha kunnskap for og gå over til det.
Det samme er det jo med lavkarbo.
Enten så velger man og følge en retning og gjør som den retningen sier eller så lager man sin egen variant og skiter i hva som menes med den retningen. Når det så går galt, så er det plutselig lavkarbo som er feil....?....selv om vedkommende ikke har fulgt noen som helst lavkarboretning, men sultet seg selv ved å nekte kroppen både det ene og det andre.
Nybegynnertråden og LCHF på 3 minutter burde absolutt dukke opp som det første man ser når uregistrerte er inne på forumet her. Slik det ligger nå, må man faktisk lete litt for og finne dem, så det er ikke rart at nybegynnere ikke alltid får dem med seg.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat