Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-11, 04:45   #4
Manx
Nytt Medlem

Medlem siden: Oct 2011
Manx er på en erverdig vei

Sv: Hva nå? (Kosthold for vedlikehold)

Opprinnelig lagt inn av smokkedoris, her.

heisann! jeg har ikke skrevet så mye ehr inne men leser flittig hver dag og bruker oppskriftsforumet masse

har spist lavkarbo de siste mnd'ene og har hatt flott nedgang. var +/-1 kilo i uka den første tiden også litt trgere nå på slutten men absolutt fornøyd!

Ligger på mellom 15-30 KH og noen dager opptill 50 kh og fortsatt hatt utslag på ketostix.

Det jeg lurer på er, hva gjør jeg nå?
har gått ned mine 15 kilo, har to små kilo igjen så er jeg GODT fornøyd...
Jeg har ingen planer om å spise 'normalt' igjen (hater det utrykket) jeg trives veldig godt med lavkarbokostholdet mitt, lage masse deilig og sunn mat, og har plenty med energi.
Men hvordan bør jeg spise for å 'bare' vedlikeholde vekta?
hvor mye karbs? hvis jeg skal øke litt på karbs, bør jeg da redusere fettet? og hvor bør disse karbene komme fra?

jeg tenkte en stund på å ha en høykarbodag i uka (feks helg) da jeg tenkte å kunne spise litt av de få tingene jeg savner (cheesedooooooodles og crispers!!!!!!!) og kunne ta meg et kakestykke på besøk, uten at det kom fra min egen veske meeeeeen, etter å ha gjort det de siste tre helgene så merker jeg at jeg går MER NED den påfølgende uka??!!
og er det egentlig bra for kroppen? blir den forvirra da?

ja, ble mange spm her

Jeg har uthevel itt i svart tekst....Da jeg leser dette lurer jeg på hvorofr du skal endre kostholdet ditt?

Manx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Andre Svar med sitat