Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-11, 09:54   #9
smokkedoris
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2011
smokkedoris er på en erverdig vei

Sv: Hva nå? (Kosthold for vedlikehold)

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Er du sikker på at du kommer til å gå ned for mye om du får i deg nok mat da? Utskeielser en gang i uka ville ikke jeg bedrevet. Bedre da å spise litt mer karbohydrater til daglig og holde seg under 72 g. De 72 g er en grense som selvsagt varierer litt fra person til person, som skal hindre fettlagring pga for mye karbohydrater. Jeg ligger nå på 16% av enerien fra karbo og inntar ca 50 g karbo dgl. Trives godt med det og ønsker ingen forandring. Fordi jeg nå kan spise nøtter og kakao i tillegg til grønnsaker av alle slag er kostholdet mitt komplett. Føler ikke at jeg trenger frukt så lenge jeg inntar godt med grønnsaker.

kakao har jeg spist hele veien og litt nøtter.. haha. uvitenhet er bliss. huff, men jeg har jo gått ned masse allikevel

nei, jeg har gått bort fra "høykarbodag". (jeg gikk jo faktisk MER ned av det også?) men kunne tenkt meg å ikke være så psychonøye på besøk da. ikke for min del, jeg savner egentlig ikke noe spesielt, men fordi jeg er litt lei av å være den som alltid er kilde til ekstra styr og diskusjoner....................
men vil ikke tulle med kroppen heller, så hvis det blir bare ball så får jeg bare drite i det

smokkedoris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: annet Svar med sitat