Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-11, 15:36   #82
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Kari J. - Lavkarbo er bortkastet

Dette blir egentlig ikke en kommentar til Kari Jaquesson, men... det beste må jo være å etterstrebe det kostholdet som fungerer best i forhold til hver enkelts forutsetninger?

Jeg synes alle disse debattene ender med å handle om tall og regnskap og teorier som støtter det ene eller det andre, og fokus havner sjelden på velvære. Det å ha det bra, å føle seg bra, å eliminere negative faktorer i hverdagen. Det som betyr mest for de fleste av oss - for meg er det i alle fall mye viktigere at jeg ikke er syk av sukkerhunger og har klart å nærme meg normalvekt til tross for kronisk sykdom som hindrer trening - at jeg slipper å være sulten store deler av dagen, at jeg har det godt i kroppen - det er så mye viktigere enn spekulering i "kunne du ikke fått samme vektnedgang med en annen metode" at jeg klarer ikke å formulere en beskrivende setning for det, engang.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat