Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-11, 15:58   #4
SteinGalen
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2011
Alder: 44
SteinGalen er på en erverdig vei

Sv: Mageknip - Et resultat av økt fettinntak?

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Tåler du melk? Har du hatt like stor mengde melkeprotein/melkesukker i kostholdet før?

Det er heller ikke sikkert at kroppen din liker så mye fett ennå. Det kan lønne seg å øke sakte. Hva med å beholde avokadoen, men droppe rømmen noen dager?

Jeg tåler alt. Takk, skal prøve uten rømme.

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Håpløst og si om du ikke deler mer informasjon om hvordan du spiser utenom at du har økt på med fett

Klokken syv om morgenen er jeg så trøtt at jeg ikke orker å spise "tungt". Spiser derfor en Tine 125g kokosyoghurt med noen valnøtter og litt kanel. Spiser ca. en time senere og ca. hver tredje time resten av dagen (utenom middag) enten:

- Egg, fårepølse og valnøtt
- Kylling, brokkoli, smør, rømme og avokado
- Kjøttdeig, brokkoli, tomat, tacosaus, rømme
- Hamburger, tomat, agurk

Til middag spiser jeg andre måltider siden jeg må lage mat til mine barn (de spiser litt poteter, pasta, o.l.). F.eks. hvis jeg lager kjøttkaker med rødbeter, erter og poteter, spiser jeg ikke poteter. Hvis jeg lager kjøttdeig, pasta, agurk og tomatsaus, spiser jeg alt. Hvis laks med agurksalat, rømme og poteter, spiser jeg ikke poteter. Det mest usunne jeg spiser er vel disse pannekakene:

6 egg
2,5dl melk
2,5dl siktet hvetemel
2ss brunt sukker
1ts kanel
Stekes i kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Med 170 cm og 63 kg - mener du at du er overvektig, eller har vekta begynt og øke på? Siden du sier problemet ditt er vektoppgang? Hvis du er mann er du vel normalvektig nå?

Ja, jeg ser nå at det var dårlig skrevet. Jeg mente at jeg ønsker å gå opp i vekt. Jeg har alltid ligget rundt 60 kilo, og slik jeg forstår det må jeg ha kalorioverskudd for at treningen skal føre til økt muskelmasse. Treningen stagnerer siden jeg ikke klarer å øke vekten.

SteinGalen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat