Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-11, 17:10   #10
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen se på dette? Gi meg innspill

Prøv macademianøtter. De ligner mye på cashewnøtter. Nå liker jeg mange slags nøtter, men macademia kommer tett oppå cashew, men langt færre karber. Og jeg elsker cashew!

Jeg ville også spist litt mere grønt. Hva med blomkålris? Kjempegodt om du lager currygryte med kylling, purre, paprika og saus av kokosmelk, rød karripasta og litt johannesbrødkjernemel. Denne kan du lage mye av og spise av i flere dager. Jeg river en blomkål og heller i en bok og spiser av i 3 dager. Legger litt "ris" i en dyp tallerken og tar gryterett oppå og slenger i mikron. 2 minutter er nok til å varme gryta og varme risen akkurat passe. Jeg liker ikke overkokt blomklris, men slik blir den perfekt Og den suger opp alt av saus, så den er genial!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat