Tråd: Jente 15 år
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-11, 22:57   #8
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Jente 15 år

Opprinnelig lagt inn av Trec, her.

tja, men det er sant, jeg må virkelig slanke meg. Folk komenterer det hele tia, i og med at jeg før var tynn som en flis. Og jeg vil ikke være feit, det ødelegger min selvtilitt. Så skal jeg gå på lavkarbo eller ikke :O? FORVIRRA!!

Folk som kommenterer andres vekt på dette viset skal du i allefall IKKE høre på. Du er normalvektig! Du er 15 år og begynner å få kvinnelige former, du er ikke en gang utvokst.

Å kutte ut sukker, fint mel og andre rakse karbohydrater har alle godt av, men ikke begynn å panikkslanke deg nå, da kan du dessverre ende opp som meg: Sultet på meg 70kg overvekt.. Jeg har sultet meg hele livet, men fordi jeg har spist feil mat har jeg alikevel gått opp.. Hadde jeg visst det jeg vet om kosthold nå for 10 år siden, hadde jeg vært normalvektig.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat