Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-11, 23:03   #15
Imp
Seniormedlem

Imp sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 47
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Begynner å føle vemmelse ved inntak av karbohøy mat ...

MariannS: Neida, jeg har ikke gjort det fordi andre vil at jeg skal spise sånn. Det var en del latskap og ja...huff. Hadde jo med meg lavkarbobrød og åt det, men det var denne middagen da, mamma pleier å ha middag så jeg bare kan droppe poteter og saus, men nå var det liksom gryte, med masse diverse raske karber oppi. Hun hadde laget TO store gryter, syntes det var fryktelig vanskelig da, og tok det. Og derfra skled det bare ut, da...

Klara: Mamma vet det godt hun. Hun vet også at mannen min ikke tåler hvetemel, men enten har hun glemt det eller så blåser hun i det...men. Vi er der såpass sjelden at jeg kommer ikke til å bry meg med det inntil videre. Hvis hun flytter hit, derimot, blir det en annen dans.

Yrla: Er kun mamma det er snakk om, som er så ekstrem..alle andre rundt oss serverer mat med mye grønnsaker og mindre av det usunne, halvfabrikata osv. SÅ det er liksom bare henne som er et problem.

Nei, som sagt nøyer jeg meg med å tømme ut litt frustrasjon her, håper det ikke er altfor galt av meg da.

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!

Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat