Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen
Opprinnelig lagt inn av Ennah79, her.
sånn.... da har ting roet seg litt
Opp 1 kg - og det ER så dritt! Jeg er 110% sikker på at det er lavkarbo-brødet jeg har reagert på. Jeg er STINN i magen, treg avføring og plutselig luft i magen igjen Eneste forskjell i kosten er lavkarbo-brød til frokost og kvelds + 1 stk atkinsbar. So no more på en stund. Fortsatt ikke noe pes med maten og kostholdet - bare utålmodig etter å se resultater. Jeg er i bedre form enn for 4 uker siden, jeg er nesten kvitt migrenen - og humøret er bedre. Så det er bare til å fortsette i samme tralten - det går vel ned over igjen til slutt
Magen min fungerer slett ikke bra med for mye lavkarbobrød innabords (baker Karin sitt aller beste brød). De ferdigpakkene fra butikken har jeg ikke orket å prøve engang, mistenker at de inneholder mye ren gluten. Jeg spiser normalt sett ett måltid med brød/knekkebrød hver dag, det er mer enn nok. Til lunsj på jobb varierer jeg mellom middagsrester fra dagen før, omelett eller salat med masse digg i!
Har stående en boks bakemix (Ketolyse) også, men den svulmer jeg opp som en ballong av!
Nå ligger det en halv nyslaktet elgkalv i fryseren min. Du og du så mange kanonbra middager jeg skal ha fremover 

|