Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-05, 22:28   #8
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Kroppstemperatur ved ketose

Jeg har målt i øret de siste par årene....Jeg vet tempen er høyere om kvelden enn om morgenen, og jeg har lavest temp da, 35,9-36,3, om kvelden har den vært mellom 36,4 og 36.6. En sjelden gang litt høyere.

Jeg har hatt en ekstrem kulde i meg i maaaange år...kanskje 20.Frosset så fælt at jeg har hatt vondt selv med mye klær. Har hatt noen diskusjoner med sambo om det. Jeg har vært iskald selv når tempen inne er 22-23 grader, men nå er det mye bedre. Noe har skjedd.

Tja ...kanskje har jeg hatt lavt stoffskifte...tror jeg har målt det engang for maaange år siden og...kanskje 15-20. Husker ikke. Da var det ikke noe galt. Det ble ikke funnet noe ihvertfall.

Jeg kan jo nevne det for legen min neste gang

Spennende å høre om andre har opplevd dette....
Takk for ale svar så langt.

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat