Tråd: Motivasjon
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-05, 08:19   #2
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Sv: Motivasjon

Jeg satte av en litt stor sum til klær som jeg skulle ta hull på ved et bestemt mål, også fordi jeg da ville trenge nye klær. Fint å ha å drømme om ... hva slags klær, en hel garderobe som henger sammen, kanskje liott stilveiledning ... (Nå fikk jeg en stopp undeveis og måtte kjøpe klær likevel men ... ).

Jeg har sett andre unne seg aromaterapi, masasje, annet 'stell' for hver kilo. Uansett, å øke fokus på egen pleie/tid på badet er vel slikt som anbefales av 'ekspertene' - det innebærer jo kanskje også en fokusendring, vekk fra mat ... Og litt mer positivt i forhold til å bruke trange/litt for små klær for hele tiden å bli minnet på situasjonen ... Motivasjon er en av M-ene til MUPerne, så i MUPene er det også tips å hente ...

Litt morsomt med din vinn-vinn løsning, Gine. Går det fort, kommer du fort 'i fasong' og kan nyte det, tar det lenger tid blir det mer å handle for.