Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-05, 12:17   #13
Begod
Seniormedlem

Begod sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 56
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Sv: Kroppstemperatur ved ketose

Jeg har lavt stoffskifte , det mest merkbare symtomet for meg var at jeg frøs når jeg våknet om morgenen, dette forsvant etter at jeg kom underbehandling med levaksin/tyroksin. forøvrig mange som har lavt stoffskifte som ikke får behandlig fordi de er innenfor normalen. Jeg måtte ta tre blodprøver for å få behandling siden jeg lå og vaket rett over og under grenseverdien.

Angående tempratur fettforbrenning, jeg har aldri før hørt at noen har satt en eksakt tempratur som må til for å forbrenne fett, så det er nytt for meg. Men når veksthormonene er på topp, rett før og etter sengetid eller ettter trening så er jeg skikkelig varm og da vet jeg at forbrenningen er på topp. Ved ketose vil du jevnt over ha mer veksthormoner i kroppen og du forbrenner mer fett/energi enn normalt. veksthormon = fettbrenner hormonet mener vi har en egen tråd om veksthormon se etter mer info der.