Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-11, 00:03   #669
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av Nelly, her.

Skal ned 40 kg jeg også. Men ser ikke at det skal skje på et halvt år. Ikke på etter eller to heller. Men får se. Jeg har endret livstil, så får jeg ta vektnedgangen i det tempoet som kommer. DET er i hvert fall slik jeg prøver og leve, men det er jammen meg vanskelig... Uansett, 40 kg er langt fram i tid. Har som mål først og fremst og bli tosifret, så tar jeg det derfra....

Ja, målet er jo at det går nedover først og fremst! Jeg heier på deg! Ønsker deg lykke til på ferden... Jeg har også som første mål å komme under 100 kg. Syns dette er veldig spennende!! Har ikke vært så motivert på veldig lang tid, og har nå trua på at dette skal gå!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat