Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-05, 12:41   #15
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Kroppstemperatur ved ketose

Opprinnelig lagt inn av Anne

Takk for tips. Når jeg tenker meg om så tok jeg jo en hel drøss med prøver på Lindbergklinikken for 3 år siden, og jeg antar at det er en av de tingene de har fokus på. Hvis blodprøve alene kan gi svar da. De sa ikke noe....men kan jo nevne det for fastlegen min alikevel.

Jeg har normale prøver, og ble tatt av medisin bl.a. på grunn av det. Men jeg har ALLE symtomer på lavt stoffskifte og har lav kroppstemperatur. Har ikke termometer hjemme, men siden jeg normalt er kald hele tiden - (untatt når jeg har hetetokter ) - så regner jeg med at der er noe i påstanden at lav kroppstemp ikke forbrenner fett. Du ser jo hva tid jeg har brukt på mine kilo......... vi er vel ganske like der.....

Jeg vurderer sterkt å bytte lege til en som ikke sitter på kanten av stolen når jeg er der inne i 5 min. og helst vil ha meg ut fortest mulig. Ja - 5 MINUTTER var tiden jeg fikk i dag. Totalt bortkasta tid.... *sukk* men det er en annen historie !