Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-05, 12:52   #17
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Kroppstemperatur ved ketose

Opprinnelig lagt inn av Nille

Jeg har normale prøver, og ble tatt av medisin bl.a. på grunn av det. Men jeg har ALLE symtomer på lavt stoffskifte og har lav kroppstemperatur. Har ikke termometer hjemme, men siden jeg normalt er kald hele tiden - (untatt når jeg har hetetokter ) - så regner jeg med at der er noe i påstanden at lav kroppstemp ikke forbrenner fett. Du ser jo hva tid jeg har brukt på mine kilo......... vi er vel ganske like der.....

Ja, vi er like når det gjelder vekttap det tar tid, ennå jeg synes jeg er ganske "flink" med maten....
...men litt forskjell på oss nå...jeg blir veldig varm når jeg er i ketose...og det er ikke hetetokter, de kjenner jeg og det har jeg medisiner for

Kanskje du ikke er i ketose hele tiden, Nille?
Jeg vet du har snakket om dette tidligere, om stoffskiftet ditt. Var det det du skulle snakke med legen om nå? Om å få tilbake medisinene?
Håpløst når legene har så dårlig tid....

Kan du ikke kjøpe termometer og begynne å måle da...Før og etter ketose...Er så spennende å finne ut av om det er sånn det er

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat