Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-11, 09:43   #17
Happy girl
Medlem
 
Happy girl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 63
Happy girl er på en erverdig vei

Sv: 5 uker uten vektnedgang. Hjelp meg

Spiser 2400mg EyeQ kvar dag med nattlysolje, og Spektro multivitaminer i perioder(spesielt vintermåneder) og i perioder drikker jeg Floradux urtejerntilskud når jeg kjenner at jeg blir ekstrem trøt og svimmel.
Jeg skal prøve å tenke mindre på vekt og heller konsentrerer meg og maten og få trent mer, så løsner det sikkert til slutt
Gikk ned 25 kg ifjor med Alizonnekur for de som kjenner til den, og det er surt at kvar eneste kg er kommet tilbake bare fordi jeg ikke klarte holde meg vekke fra karbohydrater, får jeg først litt for masse klarer jeg ikke stoppe, så kunne gladelig spise godteri til frokost og middag
Og nu skal de kg av igjen, men denne gangen uten Alizonne kuren da den var svindyr og ikke lærte meg hvordan jeg skulle klare meg i kvardagen.
Det håper jeg min nye livsstil kan lære meg med tid og stunder, for dette er ikke bare en slankekur for meg lengre, da jeg merker mine smerteperioder blir kortere og min migrene er borte vekk og jeg har det bedre i hele kroppen med maten jeg spiser nu.
Så får ta tiden til hjelp, men når man leser om "alle" de som raser ned i vekt på null komma nix så tror man jo automatisk at man selv gjør noe feil når man ikke gjør det. Men har jo skjønt at det er et fåtall som gjør det egentlig

__________________


Startvekt : 98,7 kg Første delmål: 89,9 kg
Andre delmål: 84,9 kg Tredje delmål: 79,9 kg Mål: 75,0 kg kansje ned til 70 kg etterpå.
Happy girl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Sture Skaldeman Svar med sitat