Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-11, 11:15   #28
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Så fiiin du er blitt!

Opprinnelig lagt inn av Aud Jorun, her.

Fedme er ikkje fint, det er usunt og helseskadelig.
"Feite" folk er ikkje "fine", dei er usunne og ser også slik ut, meg iberekna for nokre månader sidan.
"Feite" folk kan vere "flotte" mennesker. Men da er det det innvendige som tel, på samme måte som "tynne" mennesker kan vere "stygge" innvendig og framstå som lite atraktive.
Det er det innvendige som tel mest uansett.
MEN, for eigen del treng "feite" menneske å slanke seg for helsas skyld. Og da får vi ein bonus på kjøpet, vi blir "finare", i alle fall utvendig.
Det er veldig trist for mennesker som er veldig overvektige, men det er kunn ein sjølv som kan gjere noke med det. Og gå rundt og lyge for seg sjølv og andre om at "feite" menneske er fint, blir heilt feil. Det finst sjølvsagt finare og styggare feite folk som det finst finare og styggare tynne folk. Sånn er det berre.
MEN, alle overvektige blir finare og sunnare av å slanke seg. Det gjeld meg og det gjeld deg.
Men så er det noken som påstår at dei trivest med å vere overvektige. Da vil eg heller sei; dei har gitt opp. Det er ingen som med handa på hjertet kan sei dei trivest med å vere usunne og overvektige. Eg trur at om dei fekk ei mirakelpille som gjorde dei slanke i eit vips, så hadde dei teke i mot. Men å slanke seg blir for uoverkommelig. Dei vanane som har gjort dei overvektige blir for vanskeleg å kvitte seg med, difor "trivest" dei med å vere overvektige. Men ikkje kom og påstå at dei/vi er "fine" når vi er overvektige. Vi er ok menneske, men ikkje fine.
Eg meinar sjølvsagt ikkje at ein skal gå rundt å fortelle alle overvektige at dei er stygge, ein treng vel ikkje å fortelle ein overvektig noke som helst, dei veit sjølv. Både at dei er overvektige og at dei BURDE slanke seg. Om dei endeleg greier det, må det vere på sin plass og gi ros og sei dei er blitt fine også for å motivere til å halde fram.
Det finst mange årsaker til fedme, noken er sjukdom som folk ikkje kan hjelpe for. Andre er rett og slett dårlige spisevanar, sukkeravhengigheit ol. Uansett, det er vanskeleg å slanke seg for alle. GI ROS NÅR NOKEN GREIER DET. Fortell dei kor "fine" dei er blitt. Gi dei lønn for strevet og slutt å leve på løgner. FETT ER IKKJE FINT.
No kan eg vel rekne med at noken her inne meinar at eg er "stygg" innvendig, men heller ærleg enn å lyge for folk.
OG eg er ein person som har slitt med vekta heile mitt voksne liv. Mest pga sukkeravhengigheit og litt pga lavt stoffskifte. Grunnen er egentleg likegyldig. Det er ikkje lett for noken, men det går ann.
Stå på folkens, bli sunne og flotte.

Det var da fælt til innsikt i andres følelsesliv da? Er det DU som bestemmer når andre er fine? Nei, tror ikke det. Kanskje du er litt misunnelig over at andre faktisk har det godt med segselv, på tross av litt spekk?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat