Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-11, 11:21   #29
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Så fiiin du er blitt!

Opprinnelig lagt inn av Aud Jorun, her.

Men så er det noken som påstår at dei trivest med å vere overvektige. Da vil eg heller sei; dei har gitt opp. Det er ingen som med handa på hjertet kan sei dei trivest med å vere usunne og overvektige.

Litt overvekt er det vel ikke noe problem å trives med, men jeg har også vansker med å tro at folk som er f.eks. 30-40 kg overvektige trives med det og synes det er helt topp - sånn innerst inne. Det setter jo begrensninger både i klesveien og når det kommer til fysikk, både hva man orker av fysisk aktivitet og f.eks. ombord på fly og andre trange steder.

Husker jo godt Eli Rygg fra Portveien 2 på BarneTV, tykk og blid og god og mange år senere sto hun frem og fortalte at hun slettes ikke trivdes som overvektig selv om hun utad ga uttrykk for det.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat