Jeg syns jeg er finere nå enn før! Og det er fordi jeg føler meg bedre, er mindre oppblåst og kan derfor kle meg i andre klær enn før. Jeg er finere i klær som markerer midjen i stedet for klær som henger og slenger og gjør meg større enn jeg er. Og når jeg FØLER meg finere så oppleves jeg nok finere også. Og jeg vet om noen som er 30-40 kg overvektige som er finere (penere/vakrere) enn noen tynne. Og de tynneste syns jeg ikke er fine i det hele tatt! Det ER forskjell på utseende - noen ER "finere" rent utseendemessig. Sier bare George Clooney... Men om de er bedre mennesker selv om de er finere? Nei, det tror jeg nok ikke. Jeg ser at det finnes fine overvektige mennesker og stygge tynne mennesker, det finnes overvektige og tynne "slemme" mennesker og overvektige og tynne "gode" mennesker. Men er da ikke automatisk "god" selv om man er rund? Man MÅ ikke være bitch selv om man er tynn heller Jeg er heller ikke med på at ALLE er flotte mennesker - jeg vet om noen jeg ikke orker å være i samme rom med i lengre tid enn jeg må, JEG syns de er slemme/ekle/ufordragelige mens andre synes kanskje de er flotte. Uansett - hurra for at vi er forskjellige!!!