Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen
Himaele ( og hav)
Den oppskriften / tipset har antagelig reddet helgen, det så jo skikkelig digg ut, men for en noget uvitende; Hva i all verden er pofiber ?
Når man er som meg, en enkel mann, fra landet, så plukker man opp stadige nye ting her inne, all verdens merklige ting feks JohannesBrødkjernemel tror jeg det var, og Fiberhusk etc. Og siste tilskudd nå da, Pofiber.
Ellers så har mage systemet godt i stå, og det er kjedelig, ser det er fler som sliter med det samme, og håper jeg finner ut av det, og er det eventuelle tjuvtriks man kan gjøre for å hjelpe systemet litt. Skal prøve 2 skjeer fiberhusk i vann.
Det er egentlig litt merkelig at systemet krangler, for jeg spiser jo masse salet og grønsaker hver dag da
Ellers så flyr vekta opp og ned som en jo-jo, men innenfor 1 kg +/-, men trenden er nedadgående så da er det vel greit.
Trening er som sagt ganske så tungt, men fortsetter videre, skal legge inn litt styrketrening, Dvs Sit-ups, armhevinger, "Planken", knebøy, målsetningen er 30 om dagen. 3 x 10 repitisjoner, til å starte med. Planken vil bli 3 x 30 sekunder. Dette skal jeg starte med fra 1 november, kansje andre vil bli med oxo ?
Nå må jeg jaggu jobbe igjen, men ser jo ut som jeg jobber iherdig da jeg taster i vei her inne 
Ha en fortsatt god dag alle
|