Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-11, 12:32   #23
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Plutselig stopp

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Jeg tror rett og slett du bare skal slappe helt av og la kroppen styre litt

Mengden som er borte fra kroppen din tilsvarer 60(!!!!) kladder smør

det er masse

Vi regner vel i sukker her vel... 3x10 kg hvitt sukker!

Ad menyen så hadde nok jeg stolt på at den er bra vettug siden du har kommet så langt på den. Selvfølgelig kan det hende den må tweakes litt etter hvert, men ... foreløpig så hadde jeg som sagt latt kroppen få enda litt mer tid og bare nytt resultatet (og tenkt på at et lagt platå nå faktisk gir et ny set-point til seinere).

Og for min egen del så er det alltid et problem å gå ned fra september til nyttår. Ikke spør meg hvorfor, men i den perioden er jeg bare glad jeg holder vekta.. Den kroppen er forunderlig, altå..

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat