Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-11, 16:41   #22
Sothøna
Seniormedlem

Sothøna sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Møre & Romsdal
Alder: 58
Sothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastisk

Sv: Tilvenning av progressive briller?

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Må nesten oppdatere litt

Glassene i brillene var feil sentrert, dette skulle de naturligvis fikse.

Reiser fornøyd avgårde da de atter engang ringer og forteller at brillene er klare til å hentes igjen, med nye glass.

Må si jeg ble ørlite lang i maska, innfatningene de nye glassene satt i, lignet definitivt og absolutt ikke på mine innfatninger. Feil farge, feil form og i det hele tatt.

De beklaget sååå mye, lovte meg 2000 kr i avslag og dette skulle naturligvis fikses! Nok en tur dit for å bekrefte at de endelig hadde fått tak i lik innfatning som den jeg hadde valgt ut.

De nye glassene skulle de få inn i riktig innfatning fort som fy!

Inn på konto kommer det kr 1000, og ikke 2000 kr som ble lovet, og etter nok en drøy uke ser jeg like dårlig med disse glassene som jeg gjorde i utganspunktet

7 turer på 6 mil og maaaaaange uker senere er jeg tilbake til scratch, med ubrukelige briller.

Nå hever jeg ganske enkelt kjøpet og finner en annen optiker tror jeg

Nei fy....går det an

Ja da synes jeg absolutt du kan finne deg en annen optiker ja,
sånn skal da faktisk ikke gå an

Lykke til

Sothøna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig lavkarbo for å ha det bra. Svar med sitat