Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-04, 13:35   #3
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Hm..... i den nye boka de har utgitt i USA har de erstattet mange måltider med prdokduktene sine. det er vel og bra det, om folk hadde tålt dem. Men hvis Atkins Nutritionals hadde giddet å sjekke alle Low Carb forumene der ute, hadde de funnet ut at ekstremt mange reagerer negativt på produktene. mange blir rett og slett syke av dem. Kunne ønske de kunne fortelle det til AN istedenfor å klage på nettet, det er så........ her er hva min venninde Alina skrev etter helgen vår i Køben, hvor jeg tok med stashet mit at Atkins barer;

Opprinnelig lagt inn av Gorgeous Alina

Of course, with me present....there has to be a lawsuit. Before I sell my story at the Fleet Street, London

......"ATKINS ALMOST KILLED ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

...I have to tell you what really happened. We had some Atkins bars. I've never seen such things before so I was very excited, trying to stop myself from drooling all over the kitchen floor.....*insert the pic here, please*
Since I'm not so much for sweets I took a tiny bit of the Advantage bar.....we cut it into small pieces. I also took a bit of.......ehemmmm.......the Decadence bar. After a while a clear and present danger of both bars leaving my system in a very unpleasant and fast way has become apparent. The real advantage was the bathroom very close to the decadent sofa...
Sue them, Baby!

For ordens skyld så var det Advantage Decadence Chocolate Bar" og "Advantage Hazelnut Crunch" eller noe sånt !

Dette er ingen uvanlig reaksjon - dessverre.... tåler dem ikke sjøl jeg.
Vet at det er mange som tåler dem også, men det MÅ være noe galt når så veldig mange reagerer. Det er liksom ikke i Atkins ånd heller. Bare det at de ser seg nødt til å sende ut et nyhets brev for å presisere...... Det er så $$$$$$$$$$$-styrt !!