Dette her var jo kjempegode ideer !! Kilokonto. For hver kilo av, - penger inn !! Jeg har ikke noe gode råd jeg. Har aldri hatt motivasjonsproblemer, men jeg BLIR motivert av å se at kroppen blir "mindre" og klærne større. At venner, familie og kollegaer kommenterer endringen. Jeg har igrunnen brukt litt for mye penger på egenpleie og har nok skjemt meg selv bort. "FORDI JEG FORTJENER DET". Jeg har slitt for å komme ned i vekt - og når jeg er her kan jeg jo ikke gå rundt å se ut som et takras heller !! Så - (uten at jeg egentlig har råd til det ) går jeg til frisøren hver 6-8 uke (begynner å bli litt grå - og siden det bare er i tinningene står det ikke helt i stil med resten...). Jeg tar manikyr (neglepleie) også hver 6 uke. jeg går til hårfjerning (legger) med voks når det trengs, siden utslettene mine gjør at jeg ser ut som ei kjøttkake om jeg bruker høvel og svir som bare f.... om jeg bruker hårfjerningskrem. Jeg har tatt to laserbehandling for å fjerne bikinilinjen..... trenger sikkert 2-3 til, men venter til jeg får råd. I tillegg bruker jeg lotioner og kremer hver dag. Av og til spanderer jeg på meg en SPA-dag med full pakke innpakking og oljemassasje - ansiktspleie og .... ja, - alt mulig. Men det er en gang i året, max to ganger. Jeg har fortsatt hos fysio etter at henvisningstimene mine tok slutt, - men nå er det for trening og ikke behandling. Nå har jeg også bestilt time til "Helhets terapi". De på jobben kaller henne bare "healer-dama" - fordi hun visstnok skal gjøre underverker for det meste. har fått tid 8. november - gleder meg !! Og alt sammen er FORDI JEG FORTJENER DET !!