Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-11, 20:44   #784
Zincite
Seniormedlem

Zincite sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Lullen, her.

Har noen av dere strikket til Amanda-prosjektet?
Et utrolig bra tiltak spør du meg

Snakket med en kollega på jobben min som strikker babyluer, sokker, votter og teppe til premature barn på Riksen via dette prosjektet.

Fikk utrolig lyst til å bidra med litt smått og søtt strikk til disse små nurkene som får en så tøff start på livet!

Har igjen litt merinoullgarn fra gutta var små, så nå skal jeg finne fram noen oppskrifter

(To av mine gutter lå nettopp på barneintensiven på Riksen pga infeksjon og hjertestans ved fødsel, så jeg er vel litt ekstra emosjonell mtp det jeg opplevde på avdelingen)
Bilder av Leon på barneintensiven: http://casamartinsen.blogspot.com/p/leons-side.html

Takk for flotte bilder. Forstår at det ligger hjertet ditt nært. Jeg har venninner som har fått barn som trengte litt ekstra hjelp i starten på livet. Heldigvis fikk de god hjelp, og selv om det er vanskelig å finne rett ord - så hadde de nok med i bagasjen? Det gikk bra i alle fall - det er det jeg vil frem til.
Jeg har ikke strikket til Amandaprosjektet ennå, men har etter at Nannah skrev om det tipset moren min. Hun strikker litt her og der. Hun har startet produksjon og liker å lage ting som kan brukes. Har noen egne prosjekter på gang, men jeg har ikke glemt Amandaprsojektet.

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat