Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-11, 21:09   #785
Zillah
Seniormedlem

Zillah sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Dette var eit veldig fint prosjekt, Lullen. Eg er prematur sjølv, eg. Men strikke, det kan eg dessverre ikkje. Kan kanskje klare eit lite teppe, men lue/sokkar/vottar er for avansert.

Eg har begynt å strikke på ei lue til jul.
Tok meg to dagar å frambringe eit mirakel av ein vrangbord. (Aldri gjort dét før.) Ein dag til å strikke 5 omgangar mønster (aldri gjort dét før heller). Så måtte eg finne ut av kvifor masketalet overhodet ikkje stemte. Og det burde det jo, for å få rapportane på mønsteret til å gå opp...

Så no har eg rekt opp alt og om eg klarer å få dette ferdig til jul, så skal stakkar'n jaggumeg få slite den lua med helsa til det berre er filler igjen og smile og vere glad, same kor stygt det blir.

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat