Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-11, 00:44   #19
Alynna
Seniormedlem

Alynna sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: 14 dager på lavkarbo/ketose, lagt på meg dramatisk rundt magen og føler meg elend

Har du brukt ketostiks for å se om du er i ketose? Du har et relativt høyt energiinntak til å være normal/slank, og det er veldig mye tja-mat i kostholdet ditt, dvs. sunn og nyttig mat som går fint på ketolyse, men bare så lenge du følger med på det totale inntaket hver dag. Du kan ikke spise ubegrenset av de fleste matvarene du nevner, da vil du dette ut av ketose. Ser det er mye ingredienser som ligger på type 6-7 gram karber i en servering, og summerer du mange av disse, så havner du vel fort på over 30 karber om dagen. Igjen, du er ikke av de aller største, så det skal kanskje heller ikke veldig mange karber før du detter ut, og fettkaloriene begynner å gjøre seg gjeldende. Det er litt vanskelig å være bastant her uten å ha sett en spesifikk dagsrasjon.

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat