Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-11, 13:57   #59
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Så fiiin du er blitt!

Jeg skjønner ikke problemet. Vi er vel alle enige om at fedme ikke er bra for helsa?! Og da snakker vi altså fedme, ikke litt overvekt. Om det er attraktivt kontra det å være tynn får i tilfelle bli en smakssak. Det blir litt som at det er en selvfølge at menn må være veltrente og muskuløse for å være attraktive for andre, og det er ikke tilfelle for alle det heller, gitt.
Skal man ikke få lov til å både være, føle og få tilbakemelding på at man er fin selv om man er feit? Det synes jeg er veldig trist i alle fall, og på grensen av det sorteringssamfunnet vi tidvis alt er. Å føle seg vel med seg selv nå, uansett, er ikke ensbetydende med å resignere. Jiis ...!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat