Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-11, 22:34   #3
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Søren!!! Jeg har gått på en smell og spist for mye BLOMKÅL!!! Hadde aldri trodd.

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Du er nok i ketose. Man kan være i ketose opptil 40/50 karber om dagen.

Er ikke det når man har holdt på en stund? Jeg har holdt på i 2 uker i morra. I følge boka til Torkil, Slank med ketosekuren, så skal kvinner være under 15g pr dag og menn 20g. Og så kan man øke etterhvert med 5g. Om jeg kan være i ketose med 40/50 karb om dagen, så kan jeg jo spise "mye" mer karbomat og likevel gå ned da? Hvor har du dette i fra? Egen erfaring?

ps, takk for svaret