|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Tilbake fra tur! Godt med alt som er unnagjort. Det ble litt lettere vær da jeg var hjemme igjen; sola gløtter litt fram bak skyene og det ser ut til å bli en fin dag.
Jeg synes du har vært aktiv på tråden over lengre tid Maria; men er som deg og skriver lite om lavkarboens gleder og sorger. Tross alt har jeg "hoppet av" og bare spiser sånn mat fordi det gjør kroppen min godt. Sorgene jeg har opplevd har hatt sammenheng med manglende vektnedgang, og siden jeg ikke gjør dette for vektnedgang så kan jeg heller ikke fokusere på sorgene. Sånn er det nå en gang strukturert i hodet mitt.
Og dere må da bare fortsette å skjemme bort guttene deres; jeg har gjort akkurat det samme selv Og tro meg - når min sønn kommer hjem på ferier, helgeturer eller bare besøk, så er han på feriebesøk han. Undrer meg om han faktisk forventer å bli oppvartet hele tiden? Advarer dere, advarer dere.....
Kos deg i kveld Maria; håper du har barnefri i morgen også, slik at du får sove utpå etter kveldens fest. Kanskje det tar av så det blir litt sånn:

Om du gjør om en leilighet i underetasjen Bente, så får du jo inn leieinntekt fra junior, som er med og finansierer kalaset?
|