Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-11, 16:49   #17
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva savner jeg når jeg spiser lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Masse snakk om frukt i alle varianter; dere er heldige! Jeg er allergiker og den eneste frukten jeg kan spise er banan. Tenk dere banan da, sånn type 5 og dagen liksom Så jeg kan ikke si at jeg savner frukt nei....

Men jeg savner å kunne ta et lite stykke kake, is, what ever som serveres når jeg er borte på besøk. Savner å ikke måtte sjekke hva som er i maten for å å takke nei Venner og bekjente er klar over allergien min og er flinke til å lage noe uten nøtter, frukt og alt det andre jeg ikke kan spise - og så kommer jeg med mel og sukker i tillegg. Jeg gjør det ikke enkelt for dem, og de vil jo så gjerne hjelpe meg. Så det savner jeg...

Hva er du allergisk mot?
Jeg tror jeg er allergisk mot sitrus, og kiwi. Er det sitrus i kiwi?=P

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat