Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-11, 16:50   #7
ToreH
Gjest

Sv: Dere som har gått ned mange kg, skriv deres slankehistorie her!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg syns du sitter litt i glasshus når du forteller oss at vi ikke må ta for mye av på lavkarbo hypah, du virker jo rimelig nyreligiøs selv når det gjelder intensiv trening.
Forøvrig er det ikke alle som har hverken mulighet til eller ønske om å bedrive et slikt treningsregime, og hvorfor skal de det når man kan gjøre det så mye mer behagelig?
En annen side av saken er at for oss som har for mye stressshormoner i kroppen vil hard trening føre til fettlagring, eller i det minste hindre fettforbrenning fremfor å øke den. Jeg er en av de som elsker spinning, kickpuls o.l, og har trent fotball hele ungdommen. Selv 4-5 harde økter i uka kombinert med fettfattig kost gjorde ingenting for min nedgang, heller tvert i mot. Først når jeg gikk bort fra intensiv trening fikk jeg resultater.
Poenget mitt er at ikke anta at alle er som deg, hverken metabolsk eller psykisk.

Godt sagt, nei sitter ikke i glasshus og er ikke nyfrelst på intensiv trening. Har vært familiær med det siden 2004, men i bølgedaler på frekvensen....hehe. Men jeg er temmelig imponert over slanking gjennom lavkarbo kosthold over særlig hvor hurtig resultatene kommer. Har jo rast ned i vekt selv gjennom 17 day diet som jo er lavkarbo så det holder. Så at det fungerer, jepp, ikke mye tvil om det.

Svar med sitat