Sv: Re: Jeg var hos legen i dag ...
Opprinnelig lagt inn av skorpio, her.
Min voksne datter som i likhet med meg har gått på lavkarbo i vel 2 måneder, fikk KJEFT av en eldre lege i dag fordi hun gikk på lavkarbo. Hun har slitt med vanvittig mye luft i magen den siste uken, og dette kommer rett etter måltidene. Hun trodde på litt fornuftig hjelp. men fikk beskjed om å kutte lavkarbo tvert. Det var årsaken til at hun ikke var i form, og et resultat av feil kosthold. Siden hun startet har hun gått ned ca 10 kg og vært i super form - helt til den siste uka. Hun ønsker selvsagt ikke stoppe med lavkarbo, men klart en blir i tvil når noen er sååååå negativ. Godt å høre at det finnes mange som er positive. Det er bare det at det er så tilfeldig hvem du møter på ei legevakt.
Hvorfor det? Når man i to måneder har sett at dette er bra for kroppen sin så skjønner jeg ikke hvorfor man skal bli i tvil pga en tilbakemelding fra en dinosaur av en lege?
Det går en del magevirus om dagen så det kan like gjerne være noe slikt, det er da ikke automatisk maten selv om man lever lavkarbo. 
|