Tråd: Frysing
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-11, 19:06   #15
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Frysing

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Frysing innenfra er ofte noe som følger med lavt stoffskifte eller lavt jernlager.
Jeg fryser innenfra stort sett hele tiden, og selv om huden kan være normalt varm, så fryser jeg altså...
Har ikke merket noen forskjell på dette selv om jeg har levd lavkarbo ca åtte måneder nå.......

Jeg har også slitt med denne "kjernefrosten" - spesielt på beina. Det har forsvunnet med jerntilskudd, bytte av stoffskiftemedisin, utelatelse av mel og overgang til et mer naturlig kosthold (sa hun som sitter med et fibrol banandrops i munnen... Men i all hovedsak bedre iallfall!). Hva som virket er ikke godt å si, men jeg tror egentlig på mange medvirkende årsaker. Og hovedbidragsyter i mitt tilfelle den ny-gamle stoffskiftemedisinen + mer jern.