Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-11, 21:56   #80
ToreH
Gjest

Sv: Hjelp til å overbevise forloveden min?

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Jeg spiser ikke noe særlig gulrøtter, men i dag har jeg spist 250g brokkoli og 250g blomkål.... Med smøøøøør... Nammenam
Kokosfett i form av 30g cocosa må til hver eneste dag...har den i grønn te søtet med stevia....
Ligger for det meste, eller sitter forran dataen og skriver og leser...spiser rundt 2000kcal hver dag og holder vekten fint med det....

Nam nam og nam nam fru blom....
Jeg vet vel om noe mer som er bedre enn blomkål og broccoli, selv med smør hahaha (snickers, nugatti, chips, ostepop oh lala)
men ja cocosa bruker vi mye her ser jeg. Jeg drikker 4-5 koper grønn te hver dag, bruker ikke stevia, men Xylitol. (antakelig å banne i kjekra å bruke xylitol her inne men...)
Jeg ligger på mellom 2100 og 2500 kcal pr dag og da trener jeg forbanna mye i tillegg og går stadig ned i vekt. Nå ikke så mye, kanskje 4-500 gram i uka, så går jeg mer ned nå da forsvinner jeg ifølge folk. Så skal trappe opp spisinga og døtte på med mat som gir meg kjappe 500 kalorier til pr dag. Bør vel ligge på nærmere 3000 ser det ut til eller?

Svar med sitat