Sv: Manglende vektnedgang
Opprinnelig lagt inn av Nannah, her.
Grunnen til at jeg lurte på hvilken bakgrunn du har er at jeg synes du presenterer løsninger og synspunkter som om du eide dem....dette forumet har mange år på baken, og det du serverer er ikke nyheter, eller uprøvd her inne. Det virker som du på en måte tror at vi andre her aldri har prøvd/erfart/lest noe som helst eller har kunskap om noe som helst. Det skjønner jeg at kan virke ganske så arrogant på mange som hørte allt dette for flere år siden....
Altså har du IKKE funnet opp lyset her inne...du har bare funnet ditt lys... og bra er det for deg, men kansje burde du tenke på en litt mindre belærende tone framover.
Og les! Det finnes masser av erfaringer og kunskap her inne for den som er mottagelig.
No problem, som sagt så har jeg skjønt at veldig mange her inne er sårbare for de slankemetoder som fungerer for de som er friske og raske uten antydning til forstyrrelser i hverken stoffskifte, hormoner, gikt, skader, sykdom i ledd, sykelig fedme, psykiske skader, eller rett og slett ikke kan bevege seg.
|