Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-11, 02:43   #3
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem

<insert_scary_name_here> sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Dere som har gått ned så det synes..

Jeg har etterhvert fått kommentarer fra veldig mange hold. Familie og venner er veldig flinke til å gi ros for vektnedgang, også nå når jeg har stått stille i et halvt år Jeg blir stadig vekk anklaget for fortsatt å forsvinne
Heldigvis er det stort sett hyggelig med kommentarer. Det er i noen settinger, og med noen personer, jeg helst ikke vil diskutere vekt(nedgang), da blir det litt kleint. Jeg jobber i butikk, og har ikke et ønske om å diskutere alt med alle kunder... men det er veldig personavhengig - noen ganger blir jeg veldig glad når (enkelte) kunder kommenterer det.
Det beste "beviset" på at folk så det var vel egentlig at selv min pappa kommenterte det. Ikke "av seg selv", men han sa seg enig med min bror. Det hadde jeg faktisk ikke forventet skulle skje med det første...