Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-11, 06:26   #17
Mammalise
Nytt Medlem

Medlem siden: Oct 2011
Mammalise er på en erverdig vei
Red face

Sv: Skal ned 30 kg, hvor lang tid kan jeg regne med at det tar, trenger tips!

Opprinnelig lagt inn av helizle, her.

For meg når jeg startet på lavkarbo så holdt jeg meg til 20 gram karbohydrater om dagen. Da gikk jeg ned 10 kg i måneden (2,5kg i uken). Så det spørs hvor mange gram karbohyrater du har tenkt og holde deg til om dagen. Og selvførgelig er vi alle forskjellige, så det er forskjell på hvor mye man går ned etter som

Jeg følger lav karbo veldig nøye. Har holdt på i ca 3 uker,og vet jeg har gått ned, men ikke hvor mye. Ca 1 str i klær... Orker ikke gå på vekt for å vite hvor tung jeg egentlig er... Merker allerede nå jeg har gått ned en str, men mange kilo igjen... Håper på 1 kg uka frem til 1. Juni, er det reelt? gått ned mye nå, men vet vann er det første som vandrer, så regner med slit fremover... Er det mulig å gå ned 1 kg i uka? Har mål på -32 kg innen utgang av mai... Noen som har slakt,ris,ros eller oppmuntrende tilbakebeskjeder å gi??? Vet ikke helt om målet er reelt, og sett få som har oppnådd dette, på tross av å følge tips og råd til punkt og prikke. Og det GJØR JEG!!!!

Mammalise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-egenkomponert Svar med sitat