Sv: Burde nybegynnertråden være "mandatory" før man får tilgang til forumet?
Jeg syns det er et problem at det har blitt et veldig kalorifokus her inne også. Det er nesten uten unntak et av de første rådene som blir gitt i alle tråder. Før, da jeg oppfattet forumet som mye mer seriøst, kan jeg ikke huske at noen fikk det rådet i det hele tatt. Da var det ren mat og å få i gang fettbålet som gjaldt. Kutt erstatninger, ta en "nilleuke", vit hva du trenger. Vi visste at dette var noe nytt både for kroppen og hodet. Nå virker det som det er veldig mange som ikke klarer å gi slipp på gammelt tankegods og "vedtatte sannheter", og selv om man råder til å ikke telle kalorier kommer det alltid i en bisetning likevel.
Ja, vi MÅ få et bedre FAQ område, vi må frå fram de klistrede trådene bedre. Lavkarbo må tilbake til grunnprinsippene igjen! Nybegynnertråden er glimrende, og jeg ser ikke noe problem at man blir tvunget inn i den i starten. Det er helt frivillig å være medlem aav forumet, men hvis du faktissk er interessert i et bedre liv så bør du i det minste ofre de minuttene det tar å skumme gjennom den og lagre den til seinere!